عناوین کارگاه‌های کارآفرینی و کسب و کار مرکز کارآفرینی

 | تاریخ ارسال: 1395/2/14 | 

عناوین کارگاه‌های کارآفرینی و کسب و کار مرکز کارآفرینی دانشگاه خوارزمی در اردیبهشت 1395

ردیف

عنوان کارگاه

1

ازکاریابی تا کارآفرینی  (کرج و تهران)

2

ایده پردازی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار(کرج و تهران)

3

حقوقی کردن کسب و کار(ثبت شرکت)  کرج

4

مالکیت فکری و ثبت اختراع  کرج

5

بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری  کرج

 

دانشجویان علاقمند به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند  در کرج به دفتر مشاوره کارآفرینی (روبروی ساختمان مرکزی جنب کپی و تکثیر دانشجویی) مراجعه کنند و یا با شماره داخلی 2443 تماس بگیرند. و در تهران به خیابان رودسر ساختمان شماره 3 دانشگاه خوارزمی طبقه سوم اداره کارآفرینی مراجعه کنند.

 * کارگاه‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود

مشاوره کارآفرینی و اشتغال

مرکز کارافرینی و اشتغال دانشگاه با هدف افزایش توانمندی دانشجویان در راه‌اندازی و گسترش کسب و کار، شناخت بازار کار و همچنین راههای مناسب جستجوی شغل دوشنبه هر هفته از ساعت 11:30 تا 13 مشاوره فردی و گروهی کارآفرینی و اشتغال  در کرج برگزار می کند. دانشجویان و فارغ‌التحصلان دانشگاه می توانند به دفتر مشاوره کارآفرینی دانشگاه مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 2443 تماس بگیرند.

تقدیر از دانشجویان کارآفرین

در جهت تقدیر از دانشجویان کارآفرین، مرکز کارآفرینی دانشگاه تصمیم دارد علاوه بر ایجاد بانک اطلاعاتی از کارآفرینان دانشگاهی در برنامه ای از این افراد تقدیر کند از دانشجویان تمام مقاطع تحصلی که موفق شده‌اند کسب وکار مستقلی راه اندازی کنند دعوت می‌شود در کرج روزهای شنبه و دوشنبه به اداره کارآفرینی واقع در طبقه سوم ساختمان مرکزی و در تهران روزهای یکشنبه  به خیابان رودسر، ساختمان شماره 3 دانشگاه خوارزمی طبقه سوم، اداره کارآفرینی مراجعه کنند




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7067 بار   |   دفعات چاپ: 517 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر