بازدید از همکاران و اساتید دانشکده جغرافیا و ادبیات و علوم انسانی دوشنبه پر برنامه دانشگاه در پردیس کرج

 | تاریخ ارسال: 1397/2/11 | 
دوشنبه پر برنامه دانشگاه در پردیس کرج
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دوشنبه9/2/1397 دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم سرزده برای بازدید از همکاران و اساتید دانشکده جغرافیا و ادبیات و علوم انسانی حضور یافته واز نزدیک با همکاران و اساتید دانشگاه به بیان نقطه نظرات آنها گوش دادند سپس بناهای در دست ساخت و نیز ساخته شده در پردیس کرج  را بازدید و از آخرین وضعیت ساخت و دستور کارهای آتی مطلع شدند.
ایشان حمایت خود را از اتمام هرچه سریعتر بناها اعلام داشته سپس با حضور در جمع صمیمی کارگران ضمن تبریک روز کارگر بر سر سفره نهار آنها مهمان شده و  با ابراز محبت از مقام ارزشمند کارگر در دین اسلام یاد کرده و از آنها تجلیل کرد.
همچنین سرپرست دانشگاه در جشن میلاد ولی عصر(عج) که از طرف بسیج کارکنان دانشگاه برگزار شد، حضور یافته و به بیان خاطرات خویش از دوران گذشته در برگزاری باشکوه مجالس نیمه شعبان در دوران دانشجویی پرداختند.
ایشان فعالیت های خود جوش دانشجویی را یکی از راه های موفق در برنامه های فرهنگی در گذشته یاد کردند و بیان داشتند که ما نسل قبل انقلاب دین خود را در مجالس اهل بیت و امام عصر(عج) کامل کردیم و با احکام و شریعت آشنا شدیم.
همچنین به مناسبت روز کارگر گفت من به صورت معنوی دستان پینه بسته کارگران را می بوسم و به حضور آنها در این دانشگاه افتخار می کنم.
آنگاه دکتر تاجیک اسماعیلی معاون اداری مالی دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه آیات مرتبط با حضرت مهدی (عج) را تلاوت و به لزوم آماده سازی خویشتن به عنوان مقدمات ظهور حضرت متذکر شدند.
در ادامه حجت السلام ابراهیم زده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان تفاوتهای نگاه غربی به جامعه و لزوم راه اندازی دانشگاه مهدوی، به راه کارهای ایجاد همچنین دانشگاه هایی و جامعه ای تاکید کردند.
در پایان برنامه با مداحی آقای اطهری نسب و قدردانی از فعالان بسیج، بازنشستگان بسیجی و کارگران بسیجی به پایان یافت.
بعد این برنامه مدیریت امور فرهنگی دانشگاه با برگزاری برنامه بزرگداشت روز ملی خلیج فارس، سالنی سراسر از شور و شعف را با حضور دانشجویان تجربه کرد و روز غرور آفرینی را از خود به جای گذاشت.
پایان بخش برنامه های دوشنبه 10 اردیبهشت 97 جشن میلاد امام زمان(عج) و روز جوان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بوده که شب هنگام در حیاط دانشگاه برگزار شد و حدود هزار نفر از دانشجویان با وجود هوای بسیار سرد تا پایان شب در برنامه حضور داشتند. از نکات جالب توجه در این برنامه نشستن دانشجویان با پتوهایی بود که از خوابگاه ها آورده بودند تا در این هوای سرد بتوانند بنشینند و از برنامه استفاده کنند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8837 بار   |   دفعات چاپ: 777 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر